BioBellinda ya Üyeyim Nasıl Sipariş Verebilirim ?

BioBellinda üyeleri internet üzerinden nasıl sipariş verir kısaca onu anlatalım.

ilk önce yukarıdaki resimde göründüğü gibi sağ üst köşede yer alan üye girişi kısmından size özel olan sayfaya giriş yapın. Daha sonra resimde görünen ve sadece üyelere özel olan ana sayfaya gelin.

İnternet şubesine giriş yapabilmek için;
1. sırada yer alan üye numarası kısmına üye numaramızı yazalım.
2. sırada yer alan T.C. No kısmına Tc Kimlik numaramızı yazalım.
3. sırada yer alan Şifre kısmına Biobellinda tarafında kısa mesajla bize gönderilen şifremizi yazalım.
Tüm işlemleri doğru yaptıktan sonra önümüze numaralardan oluşan bir sayfa gelecek burada gördüğümüz numaraları hemen altındaki kutucuğa girerek sayfaya giriş yapıyoruz.
Sisteme giriş yaptıktan sonra BioBellinda üyelerine özel olarak hazırlanmış internet şubemiz açılıyor. Buradan üye kaydını yapabilir ekstrelerimizi inceleyebilir, tüm kişisel bilgilere ulaşabiliriz. Sipariş vermek için sitenin üstünde yer alan Sipariş kısmına tıklayıp açılan menüden hangi ürünlerden kaçar adet sipariş vermek istiyorsak ürünlerin altlarına adetleri yazıp son olarak sipariş formunu oluşturuyoruz. önümüze açılan sipariş formunda vermiş olduğumuz siparişler ve tutarlar gözükmekte herhangi bir yanlış varsa geriye dönüp düzeltin. yoksa siparişinizi onaylayınız. onaylandığınız sipariş kayıt altına alınıp en kısa zamanda adresinize kargo ile gönderilecektir. BioBellinda üyeleri telefonla da sipariş verebilir. Bunun için merkez telefon numarası 0 216 324 59 99 dur.

40 yorum:

ben sipariş listemi girdim ama nası onaylıycam onaylamamı belirten bir şey yok

Selamlar. Temmuz başlarında üye oldum ve üyelik paketim bana geldi ve içindeki formları göndererek üyelğimi kesinleştirmek istedim ama bir türlü üğeliğim kesinleşemiyor. Neden?
Sipariş vermek istiyorum önüme hep

İlgili Yasa ve Sözleşme Gereği;

Sipariş Verebilmeniz İçin Üyelik Evraklarınızın Bio Bellinda'ya Ulaştırılması Gerekmektedir.

Lütfen Bu Konuda Gereken Hassasiyeti ve Anlayışı Göstererek Evraklarınızı Müşteri Hizmetlerine Ulaştırınız. yazısı çıkıyor.
lütfen gönderdiğim formlara bir bakar mısınız? Form, resim ve kimlik fotokopisi istemiştiniz hepsini gönderdim postayla.

mrbb..aynı sorunn bendede war.13 aralıkta üye oldumm..fakatt sipariş giremiyoruumm..banada ilgili yasa we sözleşme gereği;başlıklı yazı çıkıyor hep.bana söylenen ewraklarıı gönderdim.sorun nerde anlayamdımm.yardımcı olursanız sewinirimm..

yeni üye oldum siparişte verdim.ama kimse almıyo kandırıyom sanıyorlar NEYAPAYIM.

yeni üye oldum siparişte verdim.ama kimse almıyo kandırıyom sanıyorlar NEYAPAYIM.

mrb siparişlerim elime ulaştı ama ürünlerimden 1 tanesi eksik ne yapmalıyım lütfen bana yardımcı olun

yeni üye oldum açılış paketinde hangi ürünler var ?

iyigünler ben biobelinda üyesiyim ürün satıyorum fakat internetde ürrünlerin temsilci fiyatlarının yayınlanması beni huzursuz etdi açıkcası

iyigünler ben biobelinda üyesiyim ürün satıyorum fakat internetde ürrünlerin temsilci fiyatlarının yayınlanması beni huzursuz etdi açıkcası

İYİ AKŞAMLAR BEN KATALOGLARIN DAHA AYRINTILI OLMASINI İSTİYORUM

iyigünler biobelinda üyesiyim ürün satıyorum bende internetteki temsilci fıyatlarının yayınlanmasından huzursuz oldum arkadaşı katılıyorum.

iyi günler,bende üyeyim.temsilci fiyatlarının gösterilmesi bence de doğru değil.

merhaba ben nermın ben yenı kayıt oldum ama sıparıs gıremıyorum evraklarınızı tamamlayın yazıyor benı bılgılendırırmısınız lutfen

biobelinda üye nosunu unuttum nasıl ögrene bilirim cok güzel bir markasınız

fiyat listeli katologların olması
ını istiyorum yoksa herkes kafasına göre satış yapıyor

kendi şifremi unuttuğum için sayfama giremiyorum yardım eder misiniz ?

iyigünler ben de biobellinda üyenizim.güzel ürünleriniz var.sizden öğrenmek istediğim yüzdelik dilimlere ne kadar daha satış yaparsam yükselirim.bilgilerini sayfamda nasıl bakarım bilemiyorum bilgi verirseniz sevinirim

BioBellinda ya üye olduktan sonra 0 216 324 59 99 numaralı iletişim hattını arayarak tüm sıkıntılarınızı çözebilirsiniz.

benim şifrem değişti artık şipariş veremiyorum

selam ben hatice. 5 yıldır biobellindaya üyeyim. güzel bir satışım var, ama fiyat listesinin yayınlanması beni çok rahatsız etti. müşteriler ürünün üstüne fazla kâr payı koyduğumuzu düşünüyorlar, 12 TL den sattığım halde.. bu durum biz biobellinda üyelerini çok üzdü. gereğinin yapılmasını rica ediyoruz. ankara

sipariş veremiyorum bi problem var herhalde?

Ben yeni uye oldum. Braz zorlaniyorum satisda ama iyi gidiyor.s

slm bende hatice hanıma katılıyorum lütfen fiatları yanlızca üyeler görsü n müşteriye anlatmakta zorlanıyorum teşekkürler..

merhaba ben ürünlerinizi çok beğenerek satıyorum fakat geri iade ettiğim ürünüm elime ulaşmadı wc banyo temizleyici

merhaba
ben yıllar önce üye idim siparişte vermiştm fakat internt ten vermk istedgmde tc kayıt edilmedi diyor tel ettm tamm denildi fakat bana gönderilen yeni üyelik formları oldu. eski üyelik geçersizmi? yeniden üyemi olmalıyım?

slm bende yeni üye oldum hayırlı olur inşallah

ben adanadaki tüm üyelere sesleniyorum bizim her cumartesi günü saat13,00 da baraj sürücü kursuda ürün eğitimi ve iş planı anlatımı yapılıyor adaylarınızı davet edebilirsiniz işinizi ve ekibinizi büyütmek istiyorsanız bekliyoruz yer adliye karşısı baraj sürücü kursu

tekrar bennim lütfen adanadaki cumartesi toplatılara katılalım katılım çok az adanada bulunan üyelere sesleniyorum işimizi büyütmek toplantılardan geçer bekliyoruz

tekrar bennim lütfen adanadaki cumartesi toplatılara katılalım katılım çok az adanada bulunan üyelere sesleniyorum işimizi büyütmek toplantılardan geçer bekliyoruz

merhaba ben adanadan emine 7 aydır üyeyim 60 üzerinde de üyelerim var fakat haftalık toplantılarına katılım yok denecek kadar az 40 kişilik grubumla başka bir şirketten bio bellindaya geçiş yaptık motivasyonumuz çok düşük şirketten adanadaki üyelere haftalık yapılan toplantılar için cep tlf mesaj gönderilmesini istiyorum yer adliye karşısı baraj sürücü kursu cumartesi saat 13 00 iş planı ve ürün eğitimi veriliyor katılımın artmasını diliyorum

bende yenı üye oldum fakak musteriye verdıgımız fıyat listes neden yk ilk uye olan bi insan nasıl hepsının satış fiyatını bılemezse nasıl satş yapsın

merhaba herkese iyi satislar dilerm ben katalogun daha ayrintili olmasini istiyorum yeni cikan urunler benm katalofumdq yok surekli yeni urun cikio ama tanitamiyoruz ilgililere.duyurulur

Merhaba ben de uyeyim ama ürünlerin katoliği yok nasil sipariş vericem ilgilenler

tüm adanayaya sesleniyorum biobellindayı arayıp ev toplantısı isteyin sizlere bir eğitimci gönderilecek ve üye adaylarınızı istedikleri 11 ürünü sipariş vererek ücretsiz üye olacaklardır hemde ürünler geliş fiyatına birde 1 ay içerisinde ödemesi ptt ye yatırılacaktır bu toplantılardan haberi olmayanlara sesleniyorum şirketten ev toplantısı isteyin ev toplantılarımız nisan ayında başlamıştır ekibinizi büyütmenin tam zamanı

slm ben sipariş verdim ama unuttuğum bazı ürünler var siparişim daha onaylanmadı ne yapabilirim

slm uzun zamandır sipariş vermiyorum şimdi de girişi hatalı gösteriyor ne yapmalıyım

biobellinda üyesiyim katalogların ücretsiz olması gerekiyor hem ürün satıyorum hemde kotaloğa para veriyorum hiç görülmemiş şey

üye oldum fakat şifrem gelmiyor internette giriş ypamyorm

iygünler bende buraya üyeyim fakat ürünlerin çerigi neden yabancı yazıyor türk malıda

bende BIO BELINDA uyesıyım 4 ay oldu
bende yenı degılde eskı fıyat lıstesının gelmesınden bıktım yenı urunlerın fıyatlarını tek tek net ten yazıyorum bıraz ılgı bırde temsılcı fıyatlarını sadece uyeler görse daha ıyı olur