SIVI ÇAMAŞIRMATİK DETERJANI

beyazlıkta üstün teknoloji LEYAN...
Sabunlar çok uzun bir süre temizlikte kullanılmıştır. Ve harika bir temizleyicidir. Fakat bazı handikapları vardır. Asidik özellikli suda ve sert suda çökeltiler oluşturur.Buda istenmeyen bir durumdur. İşte deterjanlar , bu amaçla geliştirlmişlerdir.
Deterjanlar , yüzey aktif maddeler olup , genel yapısı itibariyle sabuna benzer fakat imalatı sabundan daha kolay ve pratiktir. Çok yüksek düzeyde verim alınabilir. Ayrıca çeşitli katkılar katılabileceği gibi , daha az aktifte , daha ucuza ve çok iş yapabilir hale gelebilirler.
Biobellinda çamaşır deterjanında ise maliyete bakılmaksızın , sınıfının en iyi iş yapan katkıları seçilmiş olup , bu katkıların çevreye zarar vermeyen doğa dostu , çevreyi kirletmeyenleri özellikle tercih edilmiştir. Tüm aktifler biyolojik olarak doğada parçalanır ve birikim yapmaz.
BioBellinda Ürünlerinin ücretsiz katoloğu yada siparişler için " dost5881@hotmail.com " 'a mail atabilirsiniz.!
Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

2 comments

Click here for comments
Adsız
admin
15 Mart 2009 14:03 ×

slm.biobellinda adını bi arkadaşımdan duydum.kendiside bu ürünleri sattığı için kullanmak üzre kendisinden genel temizllik için kullanılan ürünü aldım.açık söylemek gerekirse ilk aldığımda kullanmadan bi önyargı oluşmuştu zaten daha adı sanı belli olmayan bi temizlik ürünü.ama kullandıktan sonra bunun hiçde hafife alınmayacak kadar iyi ve güzel olduğunu gördüm.şimdi hemen hemen bütün ürünlerini kullanıyorum.tavsiye edrim bişey kaybetmessiniz ama çokşey kazanabilirsiniz temizlik ve ekonomiklik adına

Reply
avatar
Adsız
admin
18 Mart 2009 21:48 ×

neşe dedi ki...
slm.biobellinda adını bi arkadaşımdan duydum.kendiside bu ürünleri sattığı için kullanmak üzre kendisinden genel temizllik için kullanılan ürünü aldım.açık söylemek gerekirse ilk aldığımda kullanmadan bi önyargı oluşmuştu zaten daha adı sanı belli olmayan bi temizlik ürünü.ama kullandıktan sonra bunun hiçde hafife alınmayacak kadar iyi ve güzel olduğunu gördüm.şimdi hemen hemen bütün ürünlerini kullanıyorum.tavsiye edrim bişey kaybetmessiniz ama çokşey kazanabilirsiniz temizlik ve ekonomiklik adına

15 Mart 2009 Pazar 05:03

Reply
avatar
iklan banner